Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 2.11.2023 alkaen.
Verkkokauppa
PokéPulls
Kaivannonlahdenkatu 13
70840 Kuopio
+358 45 333 5575
contact.pokepulls@gmail.com
Y-tunnus: 3377920–9
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen, maksutavat sekä maksuehdot
Verkkokaupan verkkomaksujen toimittaja on SumUp (Y-tunnus: IE9813461A), joka takaa myös maksujen turvallisuuden. Hyväksytyt luotto-/pankkikortit:
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat MobilePay ja SIIRTO ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Halutessasi maksaa tilauksesi MobilePayllä tai SIIRTO- sovelluksella kerro ”Ota Yhteyttä” sivulla viestiosiossa, mitä haluat tilata, niin laitamme maksuohjeet sähköpostiinne. Käytettäessä mobiilimaksutapaa (MobilePay, SIIRTO) kirjoita viesti kenttään PokePulls. Lähetämme tilauksen tuotteet mahdollisimman pian, kun maksu näkyy tilillämme (ks. Toimitusaika).
Maksutavat noudettaessa
MobilePay, SIIRTO, käteismaksu ja luotto-/pankkikortti maksutavat ovat käytössä, kun olet valinnut toimitustavaksi noudon. Luottokorttimaksut tapahtuvat ulkoisen maksupäätteen avulla (iZettle). Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksenne, lähetämme teille sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden
Asiakaspalveluumme voit olla yhteydessä seuraavilla tavoilla:
Instagram direct: _pokepulls_
Sähköposti: contact.pokepulls@gmail.com
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
- Paketti seurannalla – 5,90 €
Voit toivoa haluamaasi noutopistettä kassalla "Viesti kauppiaalle" -kentässä. Mikäli toivomanne noutopiste on täynnä, niin Posti/Matkahuolto toimittaa tilauksen lähimpään noutopisteeseen.
Tuotteiden enimmäispaino 25 kg
- Nouto yhteisesti sovitusta paikasta – 0 €
Tarjoamme ilmaiset toimituskulut kaikkiin yli 140 € tilauksiin kotimaassa*.
*Ei koske vakuutettuja lähetyksiä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme teille mahdollisista poikkeuksista sekä viivästyksistä mahdollisimman pian tilaamisen jälkeen. Postitamme tilaukset 1–3 arkipäivän sisällä.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Jos tilaus sisältää sekä varastossa olevia tuotteita että ennakkotilaustuotteita, niin toimitus tapahtuu ennakkotilaustuotteen julkaisupäivän mukaisesti! Emme lähetä siis tuotteita useassa erässä. Huom! Pyrimme toimittamaan ennakkotilaustuotteet aina julkaisupäiväksi, mutta emme vastaa meistä riippumattomista viivästyksistä.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi sähköpostilla).
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille suoritukset tuotteiden osalta, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen ensisijaisesti sillä maksutavalla, jota olette käyttäneet alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Tuotteen palautus- tai vaihtotilanteessa asiakas vastaa itse tuotteen/tuotteiden palautuksesta aiheutuneista kustannuksista. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen tulee olla palautettaessa täysin uutta vastaavassa kunnossa sekä alkuperäisessä myyntipakkauksessa, mikäli tuote on sellaisessa asiakkaalle lähetetty. Laita palautuksen mukaan selkeästi tiedot palautuksen syystä ja yhteystietosi. Mikäli palautat osan tuotteista, eikä ostos täytä enää ilmaisen toimituksen kriteerejä veloitamme toimituskulut normaalisti halvimman mukaan.
Vaihto-oikeutta ei ole, mutta voit palauttaa tuotteen ja tehdä kokonaan uuden tilauksen.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja käsittelykulut 10€.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla yhteystiedoissa näkyvään osoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.